Fredag en dag jag älskar

Ja varje fredag är lycka för då kommer två dagar med antingen en eller tre sötnosar. Idag försov jag mig galet. Hade ett möte kl 11 och vaknade kvart i 10 och skulle ha behövt åka 12 minuter över. Nej så det blev att ringa och avboka det mötet och boka om det till nästa vecka i stället. Älsklingen hade ringt och pratat med mig och jag hade smsat honom vilket jag inte kommer ihåg något av. Så hade en aning dåligt samvete när jag vakna och insåg att jag gjort det. Men men det var bara att tänka på att det blev ett nytt möte och då hinner jag samla mer information och skriva ner mer till dess. 
Efter att ha vaknat sakta men säkert med några koppar kaffe och lite nät sufring så vakna jag till och gick ut och klippte gräset och rensade landet. Det blev så fint så och då känner jag mig nöjd. Började också måla köket men då jag fick mess av svärmor om att dricka kaffe så tog jag en paus och åkte dit. Blev dock inget mer målande idag då vi inte kom hem förens vid 8 och då satte vi på en ny film snowith and the huntsman. Väldigt bra film tyckte jag. Och den blev ju bättre av att ha någon att mysa med till dig ;)
Nu ligger vi i sängen. Älsklingen kollar bil forum och jag ligger här och skriver på våran mini pc. Tur att den kommer till användning nu efter över 2 år.. haha
 
Nu ska jag stänga ner och mysa ha en trevlig fredag kväll alla



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback