God morgon

Nyss var jag och lämnade Jonathan på skolan. Och nu sitter jag och intar mitt morgon kaffe framför tv/dator.
Så skönt varje morgon att vakna till med en kopp kaffe. I går låg älsklingen i soffan på morgonen efter att ha tjatat på mig att gå upp ;) Bemo hade bäddat ner honom så sött där. Men Johan hade också gjort kaffe till oss. Och efter en stund sa jag till honom att dricka sitt kaffe. Och nästa gång jag kom ut i vardagsrummet så kom johan gående med vardagsrums filten i ena handen och kaffet i den andra. Jo då hade han somnat med kaffet i handen och vippat ut det på sig själv.. haha så söt. Men han var ju vaken efter det i alla fall. Och kaffet var inte skoll hett så ingen skada skedd. Men man kan ju inte dra sig ifrån att le lite...
 
Jag skrev för ett tag sen att jag var på minnes utredning och idag ska jag på röntgen. Min läkare misstänkter förslitnings skador av höfter och axlar. Så idag blir det röntgen så får vi se vad den visar. Mycket bättre och veta än att förstöra kroppen ännu mera. Men som sagt det är vad jag ska göra idag. Tänkte jag skulle städa lite också då vi hade stor städning av förråd m,m här hemma igår och då klockan rulla iväg så blev inte allt inplockat. Och jag som avskyr oreda måste ju bara ta hand om det. haha
 
Ha en bra dag
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback