Hello al my readers

Ja jag är lite förvånad vilket bra humör jag är på trots att knappt har sovit alls i att. Jag har haft en sån där dålig natt då man somnar och vaknar somnar och vaknar och så ligger man bara och vänder och vrider. Och strax efter 5 så kunde jag inte somna om igen utan låg vaken och va sjukt irriterad över att jag inte fick sova då jag kände mig sjukt trött. När klockan ringde gick jag ner till Jonathan för att mysa med honom och se till att han blev klar till skolan. Så fort jag kom ner vart jag pigg och humöret blev kanon. Efter att jag lämnat honom har jag tagit en cigg på altanen med en kopp kaffe och njutit. Det var faktiskt okej värme ute så länge man klär sig rätt. Så där satt jag och filofisera (stavas de så?).
 
Jag skrev ett inlägg igår men då det kom något emellan så la jag det i utkast se om jag kan skriva klart det senare för att sedan posta det för er. Handla lite om att byta sitt förhållningsätt men inte sin personlighet.
 
Igår kom våran fjärrkontroll till kameran som jag beställde i söndags kväll se om jag kanske kan pröva den lite senare sen men lovar inget. Men att den var trådlös och enbart kosta 69:- var helt okej.
 
Nu har jag tagit hand om hemmet. Renbäddat hos alla och det skiner igen om golven =)
 
Ha en bra dag alla



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback