Irriterande

Igår la vi oss skapligt efter att ha tagit hand om allt. Dock så snarkar min älskade sambo så om jag inte somnar innan honom så är det 90% säkert att jag får gå och lägga mig i soffan eller om barnen inte är här så tar jag Jonathans säng. Och igår somna han före mig så jag gick ner och la mig i soffan. Och jag somna till men vakna en timme senare och sen kunde jag inte sova mer så låg och blängde i taket hela natten. Benjamin kom upp två gånger så jag stoppa om honom annars låg jag i soffan och var irriterad över att jag inte fick sova. Men sov två timmar för en timme sen vilket var skönt så jag orkar med eftermiddag med karln ;)
 
Blir intag av kaffe och sen gå och hämta Jonathan. Och strax efter det kommer mina andra älsklingar hem<3
Trevlig helg alla läsare <3


varför lämnar/hämtar barnens pappa aldrig dom?

Svar: Barnens pappa hämtar och lämnar den lilla varje dag. Och han hämtar den stora 2-3 gånger i veckan =)
Ann

2012-10-04 | 22:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback