Med och utan smink!

Jag skrev ju om en tjej som jag tyckte var modig och la ut sig själv på video utan smink. Jag tänker inte lägga ut någon men bilder på när halva ansiktet är sminkat och det andra osminkat för att ni ska få se skillnaden. Jag vet att jag inte döljer alla små prickar men jag vill heller inte över sminka så det ser ut som man spacklat ansiktet eller har massa löst puder m,m Förra året fick jag ett present kort av min älskling på kicks men då jag inte använde det så köpte jag en parfym som älsklingen använder (älskar den doften på honom grrrrr) och då fick jag med en maskara och en concealer. Jag prövade concealern i förr går och jag ÄLSKAR den bara ett problem! Den kostar 500 kr!!
Får se om jag lägger pengar på att köpa en sån eller om jag hittar någon annan till ett bättre pris.
 
Så här kommer lite bilder...
 
  <----- Utan smink
 
<----- Med smink
 
 
 
Ena halvan (vänster)  av ansiktet sminkat och andra halvan inget smink  Syns väldigt stor skillanad trots så lite smink jag använder. Har mycket kvar att lära på smink fronten men läser nästan dagligen om det för att lära mig nya tekniker och utföranden för att få det bättre. Jag har vissa ärr i ansiktet från finnar som funnits sen tidigare också som inte är några favoriter. Om ni också tittar på höger sida av min näsa så ser ni att den är större och sned. Detta pga att jag fick näsan avslagen för ett par år sedan och den blev inte riktigt rak trots att jag var inne och försökte återställa den.
I fredags gjorde jag en ny frisyr också tyckte den blev rätt häftig det är också ett område jag läser mycket om för att lära mig att göra nya saker med håret en det samma gammla vanliga.. Funderar på att färga det i något galet också så det blir en ordentlig förändring =)
 
 
 
Idag har varit en mys dag igen ;) Jag vakna i morse av att älsklingen sa att klockan var 10 men inte ville jag gå upp för det haha jag övertala honom på ett mysigt sätt att ligga kvar en stund till. När vi sen gick upp så mös vi ihop oss i soffan och drack kaffe och njöt av varandras närhet. vid halv 2 tiden så gick vi upp till sängen då jag skulle ge älsklingen en massage då han hade ont i nacken. Jag gjorde det och efter det la vi oss och myste i sängen. Insvepta i varandra och njuter av varandra så somnar vi både och vaknar kl 4 igen. Ingen av oss ville gå upp men det gjorde vi och sen har myset bara fortsatt. Nu sitter vi i soffan och kollar på avatar som går på tven. Så fortsätter mysa nu. I dag ringde älskade lilla prinsen och sa god natt till oss man blir så glad när de gör det och de är sååååå gulligt<3  
 
ni får ha en trevlig kväll för det har jag kan jag lova <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback