mysigt trött

Igår hade vi en super mysig dag, var hemma i stort sett hela dagen förutom när vi åkte och handla inför kommande vecka. Vi kollade också på en filmen på kvällen. dark shadows men tyckte inte att den var så bra.. Eller så var det för att jag satt och spela samtidigt ett spel på fb som jag fastnat i. Men vi gick och la oss skapligt och låg och mös som vi alltid gör<3 min favorit stund under dagen<3 Och i natt var en till sån där natt då vi vaknar och bara vill pussas eller kramas flera gånger och sen somna om innan vi vakna igen och ville kramas/pussas och så somna om mmmmm mys. Jag älskar dem nätterna man vaknar så kär och lycklig på morgonen då. Tycker det är underbart att vi är lika kära och attraherade av varandra som vi var för snart 3 år sen. Vi har verkligen hålt kärleken vid liv!
Idag vakna jag vid 07,30 och gick ner satte på kaffet och gick och rökte efter det hämta jag kaffet och gick upp med det till sovrummet. Jag bäddade ner mig i sängen och drack mitt kaffe där. Jag höll mig vaken så länge det fanns kaffe men efter det tog slut somna jag om igen och gick inte upp förens 9 tiden.

Nu ska jag lägga mig en stund och vila igen för känner mig inget vidare. Idag kommer våra älsklingar hem vilket känns underbart. <3Vi har saknat dem något enormt och äntligen kommer de hem igen<3Denna vecka har gått väldigt långsamt men nu är det en ny vecka igen.

Trevlig måndag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback