Renovering

För ett tag sen skrev jag att vi renoverat köket men då det inte var klart så ville jag inte lägga upp bilder. MEN nu är det näääästan klart. Det ska dit en träbit på ett ställe och senare byta golv.
 
Köket före!
 
 
 
Efter renovering
 
Lite små bilder i från olika vinklar
 
 
Det som har gjorts är
 
*Ny disk bänk
*Ny diskho
*kaklet har bytts
*luckorna har bytts
*Ny fläckt
*Allt det vita har målats igen då den inte var gjord ordentligt.
 

Vi är sjukt nöjda med hur köket blev trots att det ska bytas golv och sättas dit en trä bit under ugnen då den luckan var för kort. Dessa luckor har vi fått av en väns granne. Himla snällt att ge bort dessa luckor som kostar flera tusen. Men vi är tacksama och så nöjda med vårt kök. Vi får se vad nästa projekt blir kanske ska jag måla alla golv lister på över våningen då de är dem ända som inte är vita. Vi får se om orken faller på och det blir lite gjort. Ska sy lite dukar och grejer med!
 
Här kommer lite kort från en dag i veckan (kommer inte ihåg vilken) som jag träffade min bättre hälft!
      
 
Vi tog en promenad till en rast gård där vi kunde släppa cleo. Det var inte speciellt långt att gå men trött som tudan blev jag. Borde ha varit jag som tog ett dopp i stångån och inte cleo.. Bjuder på lite mupp bilder på oss sötnosar också <3
 
Trevlig söndag kväll!
<3I morgon kommer våra älsklingar Jonte och Bemo äntligen hem igen<3
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback