Trots....

Att jag sovit kasst i natt med så gick jag upp i morse i tid och mös framför tven innan vi gick till skolan små pratandes och skrattandes<3 När jag hade lämnat prinsen på skolan så kände jag på vägen hem att jag ville ut och gå och njuta av det fina morgon vädret så jag gick hem och byte till promenad skorna och tog med min kameran och gick sedan iväg. Super skönt att komma ut i den friska luften och bara gå runt och va och kolla på allt fint som finns., Hösten smyger sig på ordentligen om man tittar på träd/buskar. Det är jätte fint med höstens alla färger men samtidigt så avskyr jag kyla så vintern är inte direkt favorit hos mig.
 
Lite bilder jag tog under min promenad.
         
 
Nu ska jag nog göra mig en kopp kaffe till och avnjuta en cigg på altanen och fundera lite över vad jag ska hitta på idag. Jag hittade en låt med en kanon video till. Jag får tårar i ögonen när jag tittar på dem och jag kan verkligen känna med den tjejen som utsätts för all skit men som plockar upp sig igen <3
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback