vad är det?

Sen i måndags har jag känt tryck över magen och när jag äter känns det som om jag pressar ner maten genom ett sugrör. Jag är inte sugen på något alls och är trött och ont i ryggen...jag har tappat ca 3 kilo sen i måndags. Kilona får gärna rasa men resten då?
Idag har vi varit iväg och handlat både mat,skor,lampor och godis m.m. Då barnen växer så är det bara köpa nytt så två par skor. Barnen fick också handla på sagoland så de är ute och leker med dem. Jag ligger ned bäddad och Johan grejar med bilen utanför...hoppas kroppen blir bättre men man kan mysa med mina pojkar ändå <3 skulle kunna skriva massa mer men måste vila så jag kan umgås med min familj sen.
Mina handlingar speglar inte mina handlingar och mitt sätt att agera vad visar då din personlighet? Ditt utseende? Sägs att man inte ska döma boken efter omslaget?

Tänkte på en sista sak! Hur prioriterar man om man kan shoppa åt sig själv men inte se till att sitt barn kan ha en fritids aktivitet?

Trevlig lördag



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback