Cykla så mysigt

Som jag skrev tidigare idag så skulle jag och älsklingen ut och cykla vilket vi också gjorde. Det var första gången som hundarna sprang bredvid cykeln och de älska det. Äntligen fick de sträcka ut sina kroppar ordentligt. Blev en sväng runt tallboda och som avslutning cykla vi till fotbolls planen och släppte dem för att tömma den sista energin<3 vet inte hur många gånger min älskling sagt att de varit en mysig och underbar helg<3
Det har varit en salig blandning av mys och måsten men allt har gjorts med ett leende och med omtanke. Livet är bra underbart. I morgon har jag inga planer alls mer än att om solen är framme ta vara på den och sola. Nu när hemmet är rent så kan jag njuta en stund. Nu ska jag kolla lite olika motiv som älsklingen ska få tatuera på mig...me love alot!! Natti

Snuttan dags att komma hem snart saknar dig! Men idag har jag bäddat rent i din säng och gjort mysigt åt dig så en varm och mysig säng finns när du kommer hem igen<3 2 dagar och 1 natt kvar<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback