Förklaring

En dag kommer en förklaring. Inte idag inte i morgon och troligtvis inte de närmsta veckorna...men de kommer. Många kommer inte ens då förstå alls vad jag vill förmedla eller varför jag väljer att blotta detta för alla. Men de är något jag måste för att komma vidare.
Så ha tålamod mina läsare de kommer en förklaring...
Nu till dagen. Den har spenderats säng liggandes (i soffan) och sovit från och till samt försökt stå på benen inte lätt alla gånger kan jag säga. När Johan och barnen kom gjorde jag som alltid och tog mig själv i kragen och lagade mat och var lite social. Nu på kvällen har de pratats om sandras mini semester och jag har hjälpt henne välja kläder och packa. Nu ligger jag äntligen i sängen och ska sova. Har verkligen längtat efter att natten ska komma och jag ska få sova. I morgon blir de inget gjort alls!! Jag har planerat in en stor strejk och bestämt mig för att spendera dagen i sängen i hopp om att känna mig bättre.
Så håll tummarna för att de bara blir bättre och bättre hädan efter!!
Ps: min huvudvärk är borta "jjjjiiiiippppppiiii ;)"




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback