Hon är hemma<3

Igår var svärfar och hans fru här och fira mig<3 gulligt att de ringde och fråga om de fick komma förbi på min dag<3
Blev kaffe och en massa prat om både hund och idiotin med försäkringskassan. Men väldigt trevligt att de ville komma. Så stort tack!

Igår kom min älskade snutta hem. Vi hämtade henne på stationen vid 9,50 och jag skaka av lycka när jag fick se henne och krama om henne igen <3 men nu är hon äntligen hemma igen så nu är hon fången och har utegångsförbuds förbud!! Haha nej vars :)

Idag ska vi till tandläkaren med Tyson för koll av hans mun upptäckte ju mer fel i hans mun igår :/ det är väldigt osäkert vad och hur mycket som ska göras för att han ska bli bra så mår inget bra över detta..fan han är min bebis och ska må bra...och hatar att va så maktlös..att inte kunna lindra hans smärta..nej de tar på krafterna att va orolig :/
Nu kaffe och prata ikapp allt som hänt <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback