Sov morgon

Idag tog vi sov morgon barnen gick upp vid ca 08,20 vilket var helt okej tid. På förmiddagen tog vi de lugnt och myste lite med film. Svärfar kom vid halv 1 tiden och hämtade pojkarna. Barnen var riktig glada för att få åka och sova hos sin farfar de älskar att åka dit och mysa<3 och deras farfar har dem mer än gärna<3
Efter att pojkarna hade åkt så tog jag och min snutta vovvarna och gick en lång promenad. Tog torvinge svängen (industri området och bort mot Max) tog 1,5 timme och gå och min lilla bebis orka inte hela vägen så fick bära honom en bit men de gjorde inget. Så idag har vi varit ordentliga. På eftermiddagen bestämde jag att jag och Sandra skulle laga bacon inlindade kyckling filé, ris och sås. Det blev kanon gott..har fått upp nyfikenheten för att laga massa ny mat och de är underbart att ha Sandra här som är super duktig på att laga mat. Hon lär mig något nytt varje gång så de blir nog utökat utbud på mat här hemma hädan efter.
Ikväll har jag och snuttan lite ensam tid. Älsklingen har gått och lagt sig då han jobbar så vi bestämde att vi skulle sitta uppe och mysa.
Ha en bra kväll




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback