Spya,illamående,huvudvärk

Har jag fått solsting? Igår gick jag och Sandra ut och gick, idag tog vi en promenad in till stan och så tog vi bussen hem. Två dagar med stekande sol i ansiktet så har fått massa färg i ansiktet (smörjde mig med solskydd idag dock) Blev en ordentlig sväng men ack så ont i huvudet jag har haft. Började i morse och har hållit i sig hela dagen. Nu på kvällen har jag mått illa och magen har varit väldigt svullen :( och nyss fick jag springa till toaletten för att spy :( solsting?
Dock så blev magen mycket bättre efter men huvudvärken är fortfarande hemsk. Blir en tidig kväll idag då jag inte mår bra. I morgon ska barnen till fritids/dagis igen så de blir lugnt i morgon. Lite små plock och försöka få bukt på alla sandras grejer här hemma. Se om vi kan fixa en garderob till henne m,m
Nej nu ska jag ta och dejta John blund och Johan ;) haha...en varm famn när man inte mår bra gör saken liiiite lättare<3 och tack älskade snutta för hjälpen när jag inte mått bra<3
Trevlig kväll




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback