Tack systra mi

Vet ni hur underbart de är med lite hjälp när man mår dåligt? Att Små saker är så högt värderade. Sandra min underbara vän har verkligen ställt upp både igår och idag när jag varit dålig. Ett exempel jag ligger nerbäddad i soffan nu och hon dammsuger hela huset. Kan inte ens minnas när jag fick va dålig och bara va senast!! Du är värd hela värden systra mi <3
Älsklingen är påväg till ögonkliniken med bemo nu. Tror de kommer hem skapligt idag vilken känns skönt nu när de är sista dagen innan de åker. I morgon åker min snutta till Värnamo i 6 dagar. Kommer bli tomt utan henne här hemma men jag behåller hennes vovve här hemma. Han och Tyson har så roligt ihop så känns helt okej att han stannar hos oss under dem dagarna hoppas bara jag blir bättre i kroppen annars blir de passivitets träning istället ;)
Vi fick brev idag föresten med bemo skrutts nya klass lista på ekdunge skolan. Så båda barnen kommer gå på skolan precis intill<3

Nu ska jag fortsätta njuta av att bara vara och tänka på mig själv och MIN hälsa. Och åter igen tack älskade vän för hjälpen man kan aldrig säga tack för många gånger!
Tur att jag är sånt geni som jag är ibland.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback