Uppkäftiga barn

Så underbart de är med uppkäftighet av barn är så glädjen sprudlar när man ber om en självklarhet och får spydighet som svar. Viss mån förstår jag att de är en test period men de betyder inte att denna 22 åring blir mindre gråhårig utav de. Och bristen på respekt för vuxna är inte heller något som underlättar! Japp hör ni? Jag GNÄLLER!!
De har varit väldigt mycket farande de sista dagarna så tror de blir att låsa in sig ett tag tror jag. Pojkarna är feber fria nu i alla fall vilket är skönt! De har varit ute större delen av dagen och sussar nu sött i sina sängar. De skulle ha åkt till sin farfar idag för att spendera två nätter men vi sköt upp de till i morgon då de hade feber igår. De blev besvikna för att inte åka idag och försökte hitta på allt möjligt att göra för att dagen skulle gå :)

Nu ska jag fortsätta gnälla men till sambon och snuttan. Men de får bli när de kommer hem. Älsklingen är snäll och hämtar snuttan på rece.. Kanske skulle göra fint tills de kommer<3 min änglar<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback