<3<3 Alla hjärtans dag <3<3

Sitter i sängen nu och äter en semla och dricker min kopp kaffe för att vakna till ordentligt. Hade min rutin morgon då jag går upp myser med Jonathan och sen lämnar jag honom på skolan. Idag får vi se om de gav något med allt som sagts igår. Håller tummarna
 
När jag skulle förbereda kaffebryggaren i morse så såg jag att de satt en lapp på bryggaren..Såhär stod de!
 
 Gick in i vardagsrummet och kollade under nallen.. där fann jag....
 Gick ut i köket och lyfte på ljusstaken där fann jag....
 Gick in i vardagsrummet och kollai skorna och där fann jag....
 Gick in i tvättstugan och kollade i skåpet och där fann jag.... 
 
Ett guldigt paket som glittrade så fint. Jag tog ner de log lite för mig själv och sen öppnade jag de och i fanns ett halsband. Väldigt fint! Skickade ett sms och tackade så mycket för de fina halsbandet som han köpte åt mig <3
Tyckte de var lite fyndigt av honom att lotsa runt mig i hemmet innan jag fick de. Kommer ihåg förra året då han ringde mig och fråga om jag var blind? haha då stod de en nalle med ett paket i famnen på diskbänken vilket jag helt hade missat trots att jag varit i köket gjort kaffe samt frukost till Jonathan =) Så detta kanske han gjorde för att göra mig uppmärksam. Hade inte en tanke på att han skulle ha köpt något så då letar man inte heller. 
Men detta fina halsband fick jag! 
 
 
Redan igår fick jag också en bukett med blommor och så köpte älsklingen semlor som vi skulle mysa med på kvällen. Dock hade jag inget sug efter varken mat eller snask igår så hoppade den igår och tog den nyss till morgon kaffet. Här kommer blommorna jag fick <3 
 
 
Nu tror jag att jag ska ringa min snutta som jag såg var vaken och ha lite morgon mys med henne! glad alla hjärtans dag <3 Får ju inte glöma att berätta att igår fick jag och johan varsitt alla hjärtans dag kort av bemo skrutt och förra gången pojkarna var här gjorde Jonathan ett jätte fint halsband till mig i skolan. Kommer bild på de under dagen!! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback