Bättrings väg

Som jag skrev igår så fick jag ju pencilin och idag är nästan all svullnad bort och de trycker inte upp mot ögat längre vilket är skönt..lägger med två bilder en från igår och en från idag.
I natt vakna jag flera gånger och var mysig så kröp intill min älskling om han redan inte låg och höll om mig. Vakna vid 8 tiden och var pigg så gick och gjorde kaffe och så drack vi de i sängen och mös under våra täcken<3 mmmm kärleken som jag och min man har är så underbar<3
Skulle inte byta den mot något. Blev lite halv sent igår så är trött än trots 3 muggar kaffe... Ska gå ut på en promenad sen tänkte jag så då kanske man piggnar till av de kalla vädret. Är orolig över min bebis:/ ibland när jag väger mig passar jag på att väga honom med. Han vägde sist 5,4 kilo idag vägde han 4,5 kilo!!!!!!!!!! Och de lustiga är att han äter nu flera gånger om dagen??
Veterinär besök??
Orolig =/ se om snuttan kommer i eftermiddag och stannar tills i morgon <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback