Busfabriken

Planerade tidigare i veckan att jag och pojkarna skulle åka till busfabriken då de var längesen sen sist. Frågade min älskade snutta om hon ville följa med och självklart ville hon de. Jag har alltid varit helt fel placerad på barn ställen.. Jag är liksom ingen lektant!! Men idag hade jag inställningen att här skulle de allt lekas. Så de var inte två barn som anlände till busfabriken utan 4 ;)
Det var super roligt och vi spenderade ca 3 timmar där. Tror vi var där halv 1. Johan plockade upp oss efter jobbet så de var precis lagom. Vi var alla slut efter 3 timmars konstant lek (förutom fika paus) när vi hade lekt klart köpte jag två stora slash till pojkarna som jag blanda ALLA smaker i. Tror ni de var nöjda med dagen??
Jag ligger själv nerbäddad nu min kropp har tagit en aning stryk idag. Så i morgon får de bli fritids/dagis för pojkarna för jag kommer inte va direkt alert så då har de mer i utbyte där. De åker i morgon också så tyckte att detta var den perfekta avslutningen på ett skönt sportlov utan fritids/dagis. Nu ska jag mysa under mitt täcke i soffan tills jag somnar på min älsklings bröst eller tills jag måste förflytta mig till sängen<3
God kväll




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback