Domen

Hade ju en tid till VC med ögat idag till distriktsköterskan. De kom in två stycken som var väldigt konstiga.. De kändes som om de inte hade koll på något. Tog inte lång stund innan de kallade på läkare och han konstatera på 2 min att jag fått en ordentlig hud infektion som inte gick att behandla med kräm då den gått så djup. Så penicillin i 10 dagar jiiiiiippppiii :/
Körde bil idag!! Ni vet jag skrev att jag INTE behövde stå på en parkering och öva?? Jo men visst!! Där stod jag och övade dragläge på biltema parkeringen.. Kändes väldigt ovant. Men sen körde jag där ifrån runt i tornby och sen hela vägen hem!! Gick braen kände mig faktiskt som en nybörjare igen!! Så blir massa körning i helgen!!
Men nu är jag åter på vägarna igen och de känns underbart!! Hämtade hem min snutta med så hon är här nu och myser<3 älskar min extra syster<3 hon är den syster ingen av mina någonsin varit därför jag värderar henne så högt kanske??
God kväll i alla fall!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback