Feb. 17, 2013

Idag var jag precis död på morgonen. Kändes som jag blivit överkörd av en lastbil:( händerna skaka och kroppen var svag och öm. Men till slut kom jag igång och gjorde lite nytta. Vi fick besök vid 12 tiden vilket gick bra och vi kom fram till många bra saker tycker jag. Vi dokumentera så att vi har de nedskrivet så vi kan kolla igen om vi är osäkra. Det tog ca 3 timmar att diskutera eller diskutera konversera skulle jag mer kalla de :)
Efter de åkte vi till svärfar och hans fru för att äta söndags middag samt lämna barnen som de bett om att få ha i två nätter för att de skulle slippa fritids/dagis nu under sportlovet. De var super lyckliga!! Tror dock de blir hemma hela veckan!!
Nu ska vi krypa ner i sängen som de pensionärer vi är. Inga sena kvällar här inte!! Vi hörs i morgon mina läsare och ta hand om varandra och tänk positivt!!
Natti natti




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback