Fet ångest

Det har jag just nu. I morse gick jag upp som vanligt och myste med Jonathan innan vi gick till skolan. Hemma igen så står jag och ska göra mitt kaffe. Häller upp kaffet och häller i mjölken och det börjar flyta omkring grejer i mitt kaffe!! Åhhhh tänkte mer på de utan gick och hämtade mitt täcke och bädda ner mig och Tyson i soffan. Ställde klockan på 09,45 vakna jag då??? Nej utan kvart i 1!!!! Ångest!
Vakna då av att älsklingen ringde. Jag drömde mardröm precis innan så var helt borta när jag prata med honom. Jag vakna alltså z timmar för sent genomsvett och drömt mardröm att vi skulle sälja Tyson till en fet kvinna som var super äcklig och inte städa...
Fet ångest!! Förstår inte att jag kunde sova så länge men tydligen behövde kroppen de:/
Aja nu är vi vakna och får väl se vad vi ska göra idag. Just nu hör jag inga knop alls då huvudet känns som en tickande bomb.
Nu blir de nog en kaffe men socker istället för mjölk!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback