Gårdagen

Igår var en underbar dag på många olika vis. Barnen var exemplariska och min snutta kom med sina vovvar. Jonathan var hos Tim nästan hela dagen igår han kom hem och fråga om han fick följa med på fotbolls träningen självklart!! Hoppas att han får upp intresset snart igen eller får hjälp med rädslan så att han kan börja igen! Älsklingen åkte vid 6 tiden på whisky mässan. Han gick på den förra året också med sin far och då de tyckte de var så trevligt igår med så funderar de på att göra de till en årlig händelse:)
Sandra åkte precis innan jag skulle lägga bemo så jag tog mig tid och vi låg och läste och myste i sängen i 30 minuter<3
Sen somna han så sött i sin säng.
Sen myste jag och Jonathan i soffan och efter att filmen var klar så fråga han om han fick läsa sin saga han gjort i skolan för mig innan han somna. Självklart!!
Så vi gick upp och la oss i sängen och efter en stund kom Tyson också och la sig i Jonathans säng så där låg vi och lyssna på Jonathan och efter sagan prata vi lite om allt och inget sen krama och pussa jag honom med god natt. Han besvara mitt jag älskar dig med samma ord <3
Hade en underbar kväll med barnen och sa till älsklingen när han kom hem att han får åka iväg mer så jag får mer ensam tid med båda pojkarna <3
Varje barn vecka så har jag ju min mys tid med Jonathan både på morgonen innan skolan och på eftermiddagen de dagarna jag hämtar honom men bemo har jag inte så mycket tid med :/
Men gårdagen är en som sparas under underbara minnen!!
Trevlig söndag




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback