God morgon

Igår var snuttan här. Eller hon sov här tills igår. Igår så väckte Johan mig halv 6 och fråga om jag kunde rasta hundarna då de var uppe. Tog mig upp ur sängen och gick ut med dem och kände då hur trasig min kropp var. Smärtan var extrem!! Gick in och la mig igen men kunde inte somna om pga smärtan så till slut gick jag och Sandra upp och drack kaffe. Under dagen tog jag hand om tvätten i alla fall vilket kändes bra! Blev en liten promenad i de fina vädret med<3 blir så glad när solen skiner och värmen kommer!! Vill ha en varm vår nu!! Men tills dess så får jag sitta och njuta på altanen av solen. Nu ska jag inta mitt kaffe sen har jag massor med tvätt att vika!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback