God morgon

Uppe med tuppen kan man lugnt säga att vi alla var idag då vi vakna av att Johans telefon ringde redan 05,15!! Det var hans jobb som behövde lite råd om saker och ting men ingen av oss kunde somna om igen. Så de blev att hela familjen satte sig i soffan och myste. Kunde de bli ett bättre avslut på veckan??
Nej de kunde de verkligen inte. De har varit en tuff vecka när de gäller skolgången med den stora prinsen. De har inte varit speciellt roande att höra de negativa händelserna som hänt 3/4 dagar =( hoppas verkligen de vänder snart igen till de bättre.
Jag hade en incident med en av fröknarna i veckan men de är nu avklarat då hon tekniskt sett bett mig om ursäkt för sitt uppförande gentemot mig. Självklart tog älsklingen samtal med dem angående det så de inte skulle hända igen! Stolt som tusan över min man att han ställer upp för mig!!
Nu till lite positivt. Idag kommer min snutta och alla vovvarna!! Myyysss
Vi ska ut och gå i skogen så hoppas de är lite uppehåll så vi kan riktigt njuta av skogen. Sen blir de nog lite hund träning iform av lydnad. Tror hon vi skulle mötas vid affären vid 9 tiden så de ser jag fram emot. Funderar på vad jag ska göra tills dess men något finns de säkert att göra i hemmet ;) kanske bädda rent redan nu i pojkarnas sängar tills de kommer nästa gång. Brukar alltid göra de dagen innan de kommer så de luktar nytvättat och är mysigt för dem att krypa ner i en ren säng<3
Nu ska jag passa på att mysa med tannen och krama på honom för nu dröjer de en vecka innan vi får mysa igen!! Trevlig fredag morgon




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback