Hata starka ord

Precis lika stark som älska. Men om jag säger att jag hatar någon finns de aldrig mer än väg tillbaka. Har jag hamnat där att jag hatar någon så är de ett avslutat kapitel. Jag har förlåtit mycket i mitt liv den största saken var min far och de han gjort med min mor. Det visar vilket stort hjärta jag har, jag har aldrig gett någon skit enbart för nöjes skull utan de har krävts att personen i fråga kommit på väldigt fel sida med mig. Och säger jag att jag hatar dig är du värd mindre än skiten under mina skor och de kommer förbli så!
I morgon ska vi till min snutta och mysa. Blir att mötas på stan för att sedan ta en promenad med vovvarna hem till henne<3 ser fram emot de som tusan! Idag har varit en slapp dag men i morgon blir de ett ärende på stan och sen massa mys!! Ha en trevlig kväll!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback