Jag blev rörd

Har varit en underbar dag i dag. Jag hämtade Jonathan och älsklingen bemo. Väl hemma lekte pojkarna och vi lagade mat. De blev taco gratäng..det är så gott och alla njöt av maten. Det var en middag med många konversationer och jag blev extra rörd när Jonathan sa:
Ann det känns som om du är min mamma för du och pappa är kära<3
Det var nära att de kom en tår.
Idag valde jag film och de blev en kult film lilla Jönsson ligan!! Så underbara filmer vet inte hur många gånger jag sett dem under min tid som barn och när man blev äldre så blev de stora Jönsson ligan. Dynamit Harry är ju bara för söt;)
Nu ligger jag i sägen och vilar då min kropp inte alltid orkar hela dagen.
Hörde något nyss när jag låg här inne som gjorde mig ledsen. Inte för min skull utan för pojkens. Det finns en anledning att de finns barn förbjudna saker men att "vuxna" inte kan hålla sina "vuxna" bekymmer för sig själva utan tynga barn med de är helt sjukt. Ibland önskar jag att man kunde spela in vissa saker så det fanns sparat då de är helt opassande men känns som om man kränker någons rättigheter då.... Men de är bara sorg man känner för pojkens skull som behövt lyssna på dessa saker som definitivt inte rör honom.
Nu blir de lite spel tror jag... God kväll




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback