Jag och tolerans alltid återkommande ämne

Har en vän som lever ett förhållande där de förekommer konstant psykisk misshandel. Hur mycket jag än gapar och skriker på personen som gör detta mot min vän så slutar inte misshandeln då den drabbade fortfarande lever tillsammans med den som osaker detta. Jag kan inte ändra personens smärta om personen själv inte vill de och jag kan inte rädda någon som inte vill bli räddad. Det värker i mitt hjärta att behöva höra vad som sägs och hur trampad denna människa blir på. Jag vill bara hämta den skadade och sätta den i säkerhet. Jag är för långt bort för att hjälpa och jag blir galen..... GAAAAHHHHH 
 
Och inte blir det bättre att skriva detta när jag kollar på one three hill under tiden.. lite väl känslo mässig just nu.. 
 
På återseende!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback