Lugnt och skönt

Idag har varit en super mysig dag och natten som var med. Jag har gått och blivit väldigt kramig tydligen när jag sover. I morse vakna jag av att älsklingens armar försvann från min kropp och kylan kom. Men han kom snart tillbaka efter att ha startat tvn. Tog inte många minuter innan jag somna i hans famn igen och vakna senare av att han smög ut från sovrummet och stängde dörren om mig så jag fick sova vidare medans de åt frukost. (Jag äter inte frukost)
Barnen lekte inne ett tag med varandra och sen var de dags för Jonathan att klippas. Vart lika stilig som alltid!! Sen gick pojkarna ut och lekte.
På eftermiddagen blev de en tripp till cloetta för inhandlande av godis!! Mmm
Nu ligger båda pojkarna och sover och vi ska svulla godis och kolla NYASTE twiligt!!! Myyyyssss<3
Trevlig kväll




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback