Mindre bra dag...

Men fortfarande helt okej. Smärta i vänster höft som strålar ner i vänster knä. Slutade med att jag var tvungen att ge efter för smärtan och smörja in höft samt knä och sen lägga benet i högläge. Känns lite bättre nu faktiskt så hoppas verkligen jag kan ta mig ut på en lugn promenad i morgon.
Jag vet inte vad som hänt med mig. Jag var på en väldigt mörk plats för ett tag sen och kände verkligen att de inte fanns något ljus i tunneln. Men de ända jag ser nu är ljus. Jag ser en underbar framtid och lycka. Jag mår BRA!! Ja jag har ont och ja liite strul med saker och ting är det ännu men inget som tar upp mina tankar. Jag är mer nu att jag väljer mina strider och jag väljer dem med förnuft och ordentlig eftertanke.
Det finns fortfarande människor som har valt bort sig själva från vårt liv genom dåligt uppförande med de är deras förlust inte våran.
Nu är de avstängning som gäller på tanke verksamheten för nu ska jag sova!
Natti natti och på återseende <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback