Morgon trött

Idag var de svårt att gå upp ur sängen var väldigt stel och kroppen var inte hundra. Jag känner mig som en zombie just nu. Jag hoppas att jag piggnar till lite efter promenaden till & från skolan. Annars blir de att ta en tupplur på 1-2 timmar när jag kommer hem igen. Eventuellt ska jag till snuttan idag eller om hon skulle komma hit inte riktigt säker än så länge. De återstår att se. Skönt att marken inte var snö täckt när man vakna idag jag vill ju ha bort all is och snö och få en grön och fin gräsmatta och en varm sol. Men de dröjer nog ett tag till.
Igår hände något som får bli min och Johans hemlighet ett tag tills de är klart sen kommer bild bevis till er=) blev sjukt glad i alla fall och är fortfarande!!
Nej dags att kolla skolväskan så allt som ska med ligger där i och så sen är de dags att bege oss mot skolan.
Trevlig dag




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback