Nagelvård

Vart tog den vägen? Mina naglar ser förskräckliga ut sen jag höll på att expreminterade med akryl. Kanske är så att jag måste kapa av de små naglar jag har fila dem och börja lacka dem så de får en ärlig chans att växa ut igen!! Tycker de hör till kvinnligheten att ha långa välvårdade naglar =)
Vid 11 tog jag Tyson och gick till fotbolls planen och släppte honom så han fick springa av sig ordentligt tömma hela kroppen på energi. Och han njöt verkligen av att sträcka ut sin kropp och leka som en annan galning. Väl hemma igen har jag städat sovrummet,bytt säng kläder samt bytt gardiner. Tredje maskinen tvätt går nu med så de ska tas om hand med sen. Nu vilar jag och sen ska jag gå upp till jonathans rum och röja ur de och ställa i ordning allt efter att Johan satt upp massor med hyllor till honom som han kan ha alla sina lego modeller. Han har alltid älskat dem och han bygger dem nu mera helt själv efter biskrivningen. Ibland kan man komma upp på hans rum och då sitter han och plockar isär en modell för att sedan bygga upp den igen och han är så fokuserad på de han gör! Så sött. Har verkligen saknat barnen så ska bli mysigt att ha alla mina pojkar i soffan mysandes ikväll<3 saknar mina kramar jag får av dem och glädjen i deras ögon<3 Men nu har jonathan fått som sagt fått massor hyllor så modellerna har sin egna plats. Lite kaffe sen kör jag igen.

Saknar min snutta med<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback