Naglar =9

Insåg ju för ett par dagar sedan att jag missunnat mina naglar en ordentlig omvårdnad. Så dagen efter så tog jag fram den stora nagel väskan och tog hand om mina stackars naglar och blev väldigt nöjd. 
 
  <--- Före (så slitna och fula!!)
 
 <--- Först tänkte jag ha dem såhär men kan ju inte sluta när jag börjat ;)
 
 <--- Slut resultatet 
 
Tog hand om tånaglarna med då jag ändå var igång och de vart rätt fint med silvriga. Tyckte bilden vart fin med jag som avskyr fötter =) 
 
 
 
 
 
Så nu har jag fått upp mitt intresse för naglar igen. Har ju ca 30-40 olika naglack så kanske vore bra att börja använda dem ordentligt =) nu blir de att hålla efter naglarna så de växer ut igen och blir lika fina som de var för ett par månader sedan. Idag sov jag som jag skrev tidigare alldeles för länge men hann med en del i hemmet i alla fall tills mina pojkar kom hem vilket var skönt. Det har blivit så mycket lättare och bättre här hemma sen jag rensat. Det går snabbare att plocka undan då de inte alls är lika mycket grejer och de behövs inte knuffas in i skåpen då allt som stog innanför är nu mera borta. 
 
I morgon åker pojkarna vilket kommer kännas konstigt att inte ha helgen med dem. Hoppas att kommande vecka går fortare än den förra gjorde så de är hemma snart igen. 
 
Nu ska jag avsluta detta inlägg för jag har sån extrem huvudvärk på vänster sida av huvudet så jag tror jag kriverar snart. Trevlig kväll 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback