Naglar & aktivitet

Igår fick jag ett ryck och gjorde mina naglar och de blev faktiskt jätte fina. Jag år ju så petig så de måste va väldigt fina annars tar jag bort allt igen även om jag kan ha målat båda händerna. Blir jag inte nöjd när allt är klart så ryker de så de finns måååånga designer jag gjort tagit kort lagt ut på fb och sen granskat händerna och inte varit nöjd. Har fått massor med förfrågningar ifall jag kan göra deras naglar eftersom mina varit så fina:) (bild kommer längre ner)
Nog om de!
Idag så ska vi till busfabriken. Min snutta ska med också så de blir kanon. Två gamla tanter och två pigga barn kanon!! De kommer bli kul<3
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe sen ska de förberedas mat och mellan mål. Ska också hinna med en dusch tänkte jag. Så de är nog dags för mig att sluta skriva och sätta lite fart..är ju ett par timmar tills vi åker men de springer nog iväg!! Trevlig torsdag<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback