Ny Läkare

Vakna vid 9 av att min nya läkare ringde. Hade helt glömt bort vilken dag hon skulle ringa denna vecka. Då jag haft världens underbaraste läkare så var jag skeptisk till den här nya. Men första samtalet gick bra. Vi ska kolla mitt blodtryck då de kan vara fel på och eventuellt en ordentlig koll av mitt hjärta. Mitt hjärta har kollats tidigare men de var inga ordentliga tester så eventuellt ska de göra en omfattande koll av mitt hjärta. Känns läskigt men bättre att få svart på vitt att allt är bra som hon sa.
Jag har mött motgångar hela mitt liv och de lär inte sluta utan de ändrar bara i styrka stora eller små och jag går igenom dem med huvudet högt och kommer alltid ut som vinnare på andra sidan. Detta pga att man lär sig hur man ska hantera problemen på rätt sätt efter så många år. Och människor kommer och går i ens liv och när man lär sig att de inte är en förlust utan en vinst så lär man sig......?

I am the boss of My life!! Not the other Way around!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback