Pojkarna hemma<3

Igår kom pojkarna hem från sin farfar. De var så fulla med glädje och hade var sin lego modell med sig som de ville börja bygga. Så de började bygga och sen var de kvälls mys. Jag hörde dem ropa tack Ann från övervåningen när Johan berätta att de fick va hemma med mig idag<3
Jag vakna idag vid halv 9 av VÄCKARKLOCKAN!! De var precis knäpp tyst hemma.. Började fundera på om barnen rymt. Ropade god morgon pojkar och fick ett rop till baka från övre våningen!! De satt på övervåningen och byggde Jonathans modell!! Nu sitter sötkorvarna framför tvn och äter frukost. Mysigt ska de vara och de är ju inte många dagar kvar nu tills de åker...funderar på att åka till bus fabriken i morgon med dem som avslutning på detta sportlov. Min snutta vill ju med så gärna åka dit och leka så hon ska med<3
Nu ska jag ta och vakna till lite!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback