Promenad

Kom nyss hem efter att ha gått upp till affären där jag mötte Johan. Hade två paket som skulle postas så då fick de bli en promenad och sen åkte vi med Johan hem. Jag tänkte sova sen i morse efter att jag skrev inlägget men när jag precis somna till så skrev min snutta att de var dags för morgon kaffe och en cigg. Så istället för att sova så satte jag igång kaffe och när de var klart så ringde jag upp henne och så tog vi en kopp och snacka skit över telefon =)
Denna vecka har jag haft som projekt att rensa! Och jag som är pedant kan inte förstå i min vildaste fantasi varför vi samlat på oss så mycket onödigt. Jag menar det är väl trevligt när de inte ekar i skåpen men sen kan man ju förvara saker man använder istället för att försöka trycka in allt man använder för all onödig skit som tar plats. Så 4 st Ica påsar med saker rök idag. Och de är inte klart på lååånga vägar men en bra bit på vägen är vi.
Har ett mardröms projekt kvar som jag inte är speciellt exalterad över GARDEROBEN!! Eller klädkammare kanske man ska säga. Jag har nog organiserat där inne ett 20 tal gånger sen vi flytta in här men på nått vänster så ser de alltid förskräckligt ut där inne...har ingen aning om hur jag ska få ett system där inne som håller i längden?? Förslag?
Nej nu ska jag njuta av min energi dryck sen är de dags att laga mat! Fisk pinnar och potatismos med citron. Mmmm gott som tusan är de! Åt chips och nutella idag med!! De är inte dumt de heller. Och idag är de ju nutella dagen med..

Trevlig kväll

Tyckte de var så fint att solen titta fram runt hus knutarna när jag gick i uppförsbacken till affären!! Längtar verkligen till i vår/sommar




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback