Relax

Dagen började med att åka till stan för att uträtta ett ärende. Jag mötte upp min snutta och sen begav vi oss mot vår destination. Nu var de ju så att vi inte varit där tidigare så vi frågade ett par förbi passerande vart de låg. De hade ingen aning men en dam flera meter bort ropade att hon visste. Vi gick fram till henne och hon sände iväg oss åt FEL håll:) men när vi väl var där damen sagt att vi skulle hörde ett post bud oss stå och virra om vart vi skulle och han skicka oss i motsatt riktning. Och de visa sig va rätt håll och jag kom i tid till mitt möte. Efter jag var klar så tog vi och köpte med oss varsin macka och sen tog vi bussen till henne. Sen har dagen spenderats i soffan med massa skit snack delux som vanligt. Många skratt över våra bebisar som busade och gjorde lite roliga saker...
Nu ligger jag i sängen och dricker en öl och avnjuter en ansikts mask. Snart tvätta bort den och sen sova...
Natti natti




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback