Rent och fint

Vi prata om de igår. Sen jag har rensat och grejat här hemma så har de blivit jätte fint överallt (förutom lite kartonger som står på övervåningen som ska säljas) det är aldrig överfullt med tvätt ren eller smutsig utan tar hand om de på en gång. De är lätta att städa då vi tagit bort massa saker som inte hörde hemma där de stod. Sen har de ju blivit en och annan sopp påse med skräp. Det blir såååå mycket roligare att städa om man har ordning överallt. Me love !!
Finns inte 1 ända kväll jag går och lägger mig utan att ex filtarna är ihop vikta och ligger på sin plats. Eller de finns inget som heter disk på hela bänken utan de ska tas hand om innan jag lägger mig. Skorna i hallen ska inte ligga i en stor hög innanför dörren utan stå i stället m,m men som sagt de är nu mera ännu finare och de känns underbart<3 får massssssor med beröm och tacksamhet sv min älskling med för allt jag gör<3
Likadant gäller barnen de ska städas ordentligt VARJE kväll och inga leker som inte får plats i hyllor eller bänken sparas INTE!! Ordning och reda pengarna på fredag och jag får ofta höra av barnen att jag gör vårt hem fint och att de alltid är fint<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback