shit ironi

Kollade nu hur mina bilder såg ut på datorn som jag la upp tidigare på mitt fina öga. Snacka om att näsan ser gigantisk ut samt sned.. Sned kan jag köpa att den är då jag har brutit den och varit i linköping hos läkare och knäckt tillbaka den för ett par år sedan men shit!!! Tur att man inte tar fler närkort på ögon och näsa ;)
Fick en tid till Vc idag i alla fall. De trodde de var ögoninflammation. Nedras barn baciller från bus fabriken säger jag bara om de är det.. Mitt immunförsvar är EXTREMT lågt så jag blir sjuk av minsta lilla vilket jag vet om men jag kan ju inte isolera mig..
Sen kan jag ju bara säga SE UPP på vägarna för från och med igår har jag tillstånd att framföra fordon på den.. Idag blir det första åket och jag längtar enormt efter att få köra igen är ca 3,5 år sen sen sist då jag körde med mitt ex mamma i ca 3 år så är de liksom inget nytt så jag behöver inte sitta på en parkering och öva 1-2 2-3 och så vidare..
This is a happy day! Även om jag ser förskräcklig ut :p



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback