Trötter,butter,kloker

Igår hämta vi ju hem snuttan. Hon lagar fantastiskt god mat så frågade om hon ville stå för mat lagningen igår. Hon lagade kyckling,ris och sås och de var super gott!! Hon ska få lära mig lite olika maträtter då jag inte är så utbildad inom området. De blev rätt sent igår så idag är jag en trötter. Men vi hann med 3 filmer samt vaxa ben med het vax=) ska se om jag och min snutta kan ha en spa kväll om ett tag med lite vin,kex,naglack,ansiktsmask,ögonbryns plock m,m mysigt!!
Jag tror Sandra är som mig lite mer av en pojkflicka.. Men vi kan också va två tjejer som vårdar vårt yttre. På tal om yttre så är min svullnad under ögat helt borta samt den röda färgen som hade blivit pga den. Så äntligen är jag snygg igen ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback