Bebis tankar

Innan jag blev gravid med Noah så var jag helt galen i alla barn och bebisar. Så fort man såg en bebis så började mamma klockan ticka och jag ville såååååå enormt gärna ha barn. Jag skulle gå genom eld och vatten för att få bli gravid. Men efter att de gick så snett med Noah så har all den längtan försvunnit och då menar jag inte att "den ligger under ytan" utan den är som bortblåst. Det är snart om 2 månader 1 år sen Noah föddes och avled. Och nej inte de minsta sug efter en knodd. De var mitt livs mål att bli mamma och ge mitt barn allt de känslomässiga jag gick miste om men nepp inget driv har jag kvar om att vilja bli gravid. Känns skumt att den stora längtan kunde försvinna så fort som funnits i så många år. Men det återstå att se om och i så fall när de blir en knodd. Just nu är det väldigt mycket med de barnen vi redan har. Nej nu ska jag avsluta detta och kolla film. Trevlig lördag




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback