Bild bomb kommer=)

Men inte idag då jag har ingen lust att starta datorn. Sen jag skaffa iPhone så har dator tiden försvunnit helt. Tror jag sitter kanske 1 gång i veckan. Ser ingen mening med de alls snarare besvär då den tar plats. Idag har de varit fulle rulle. Lite har det gjorts i hemmet men vi har också hunnit med skogen och där körde vi lite träning med hundarna. Barnen tyckte om att lufsa runt i skogen lika mycket som vi och alla var glada att komma in i värmen när vi kom hem. Kvällen har bestått av besök av Johans mamma och hennes kille. Barnens farmor tog sig ett prat med barnen med om att sköta sig! Efter att de gått hade vi mys kvälls mat framför tvn och alla mös med vovvarna. Det underlättar att ha 3 hundar hemma när man har 3 hund glada killar hemma <3
Min snutta är fortfarande här så tog och gjorde hennes naglar. Blev väldigt nöjd ska jag säga.
I morgon vankas söndags middag hos svärfar och hans fru annars en myskväll till skulle jag tro.
I morgon ska jag se om jag kan sätta mig vid datorn och ladda upp bilder!
Trevlig kväll alla!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback