Bilder genom åren =)

Såhär har man sett ut och ändrat utseende under åren och sen några få minnen som fanns i kort! 
År 2006
 
16 år gammal och ny inflyttad i min första egna lägenhet. Träffade mitt ex.  
 
År 2007
 
Levde tillsammans med mitt ex. 
 
År 2008
 
 
Levde tillsammans med mitt ex.
 
År 2009 
 
Flyttade till egen lägenhet och träffade mitt livs kärlek Johan strax där efter. 
 
År 2010
 
Åkte till Rhodos med min älskade 1 vecka och levde ett underbart liv den veckan<3 Också hitta jag bilder på mig och mina syskon barn. Och ett grupp kort på mig och min syster samt hennes yngsta. Tycker om de kortet. Har inget liknande med mina andra syskon så värderar de<3 Underbart midsommar firande på landet med mina snygga killar med <3
 
År 2011
 
Hade en dag med fotografering med sandra där bilden på henne är tagen ifrån. De andra är slump mässiga från de året. Byggde en del muskler då och försökte gå ner i vikt =) Fick veta att jag var gravid 22 november
 
År 2012
 
Fick den mest tragiska nyheten att våran son hade allvarliga missbildningar och inte skulle överleva graviditeten. Födde våra avlidna son 26 mars 2012
 
År 2013
 
 
Sitter och tittar på alla bilder och kan inte göra annat än le. Jag ser knappt någon förändring på 7 år.. Haha kanske lite att vikten gått upp och ner genom åren och att hårfärgen ändrats men annars inget. Jag ler också av att se att jag som alltid haft så dåligt självförtroende är rätt så snygg ;) 
Jag vet att jag är de nu mera. Man har och ser folk som ser värre ut varje dag så jag ska va glad över hur jag ser ut. Min snutta är här i natt där av de sena inlägget. Vi sitter i soffan och myser men hon fastna i telefon så då hamna jag här och började kolla igenom bilder och mindes allt som varit och en del av de som fortfarande finns idag som jag värderar något enormt<3
 
Nu ska jag nog ta en kopp te och sen bara vara tills jag känner att min säng ropar på mig.. Saknar mina prinsar Bemo skrutt och Tannen <3 
 
Och trots att det varit en tid av osäkerhet och tvivel så känner jag mig så sjukt stolt över mig själv att inte ge vika för att andra inte kan svälja sin stolthet och be om ursäkt trots att de gjort enormt fel. Dock visar de på att ålder ger inte kunskap och visdom hos alla. Och man kan tydligen bli förvånad fortfarande. Kan man få en gammal hund att sitta? OJA!! Allt som behövs är tålamod!!
 
Natti natti gott folk och på återseende i morgon



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback