Bra planering Ann ;)

Väl hemma mös vi ner oss i soffan och titta på ink master. I mitten av programmet kom jag på att mina mediciner inte hade hämtats!panik!! Så var bara att kolla klart på programmet och sen bege oss till maxi där Apoteket är öppet till 9. Tur att de apoteket finns så att man kan hämta mediciner sent som exempel när vi var på jouren och jag behövde hämta mediciner på en gång och alla andra apotek var stängda. Vi tog också en sväng in på maxi och handla lite små saker. Hittade smink 3 för 30 kr så de blev en ögonskugga,ett naglack och en maskara. Men blev lite hungrig med så blev att ta drive in på mc donalds =) sååå gott med mc feast!!
Nu ska vi snart nanna kudde. Vi ligger i sängen och kollar tv och jag känner hur ögonen går ihop nu.. Saknar min snutta och hennes vovvar som åkte hem idag huset känns tomt utan alla vovvar! Men hon kommer snart på besök igen <3 och på tisdag kommer Busan igen. Nej nu ska jag mysa ner mig ordentligt under täcket.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback