Chili

Idag åkte vi till ikano och käka buffé på chili. Det är ju inte svårt att bli mätt när de finns mängder av god mat. Eftersom jag har svårt att vistas bland folkmassor pga min låga tolerans för höga ljud så är de rätt behagligt att åka dit vid halv 7 tiden. Som sagt en mysig middag med god mat så nu intar vi sängen och myser till filmen crank på 6:an innan ögonen sluter sig för denna dag. Usch nu blev de kallt när min bebis gick efter att ha legat halft på mitt bröst och myst<3 kortet längst ner är från tidigare idag när jag sökte motivation till att gå ut vad gör min bebis då? Jo han kommer och kryper upp hos mig och vill mysa... Men till slut kom vi iväg på en promenad och de är lite pinsamt att gå ut med honom i detta väder efter 2 min ser han ut som en rabies hund med sina stork ben haha mammas älskling<3 skickar med en bild på de med =)
Natti natti gott folk




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback