Då var de dags

Ja idag ska vi åka bussen igen till min snutta. Sist gick de ju kanon men bebis. Men man vet aldrig så håller tummarna. Tyson vill inte ens gå ut nu på morgonen utan hoppade upp i soffan och mös ner sig i filtarna som låg där och somna om igen <3 har inget emot att han sover på morgonen så man slipper gå upp kl 5 för att rasta honom. Men som sagt idag ska vi åka till Sandra och hennes två vovvar cleo och ozzy och leka lite. Troligtvis stannar vi där till älsklingen slutat så hämtar han oss på vägen hem. Ser fram emot de men nu ska jag få upp rumpan ur soffan för att göra mig i ordning blir inte att stressa iväg utan åker när jag känner mig klar hemma.
Den här veckan har känts jätte konstig och lång:/ barnen åkte i fredags alltså 6 dagar sen och de känns som om de varit borta fruktansvärt länge nu vill vi ha hem våra troll. De är så tomt i hemmet när man går från två barn + deras vänner till inga barn alls:/ men snart är dem hemma igen hos oss vilket känns som en stor lättnad att veta. Inte alls roligt att behöva lämna dem när de ber om att få stanna:( men som sagt snart så!!!
Nu smink och kläder!! Ha en bra dag




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback