Före & efter

Insåg redan igår att jag var tvungen att gå till affären idag på förmiddagen och köpa cigg. Men det var ju inte så att man sprang ut i morse när man såg vilket väder de var. Men till slut så fick jag på mig understället och ytterkläderna och iväg de bar. Det hade slutat yra och föll bara fint från skyarna. Det var skönt att komma ut och röra på sig igen och det finns inget sötare än min lilla fyrbenta vän som upptäcker världen varje dag men nya dofter och lek. Väl hemma igen så tog vi de lugnt och bara mös i soffan men efter en liten stund kom sån där trötthet som jag inte kan göra så mycket åt utan att sova. Så blev att bädda ner mig så kom min lilla sötkorv och kröp upp hos mig så sov vi en timme. Skönt! 
 
Innan de bar iväg i morse så började jag med en projekt :P haha har ingen aning om hur slut resultatet blir men som älsklingen brukar säga då det är jag som gör de så blir det kanon <3
 
Tänkte visa lite bilder som får mig att le
 
 
Yes de går neråt hela tiden;) 
 
Sen lite bilder på hur jag ser ut när jag går hemma och efter lite smink och andra kläder 
 <----- Såhär ser jag ut när jag går hemma. Slapp kläder är underbart!
 
 <-------  Jag lite smink och släppa ut håret och byta kläder så ser jag ut såhär!
 
 
 <------ Jag börjar gilla min kropp rätt skarpt =) 
 
 
Nu ska jag göra mig en kopp kaffe och plocka i ordning lite. Snart slutar min man jobbet och då kommer han och hämtar mig så ska vi åka och shoppa. Min man ville ha en mys helg sa han förut idag så de ser jag fram emot. Saknar barnen redan.. Jonathan brukar va hemma såhär dags och fylla huset med glädje och bus så deras frånvaro lyser! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback