Frossa

Somna så gott igår. Vakna vid 6 tiden av att Tyson gnällde så gick ut med honom. När vi kom in igen frös jag som jag kan göra ibland och då finns de inget som gör att jag kan få upp tempen igen. Somna efter mycket om och men och nästa gång jag vakna var de i en stor svettig pöl. Min natt klänning var så du kunde vrida ur likaså täcke och lakanen. Får så ibland och har ingen aning om varför? Men de är inte speciellt roande i alla fall. Men nu är jag uppe och har druckit mitt kaffe ska ringa min snutta och kolla hur hennes natt varit. Hon har haft besök av sin pappa och lillebror i helgen och tror de skulle åka hem idag. Se om vi svänger förbi där på en kopp kaffe senare..
Ha de bra




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback