God morgon

Idag vakna jag av att klockan väckte mig. Konstigt att man aldrig är pigg när väckarklockan ringer på morgonen:)
Det är till och med så att Tyson strejkar på morgonen och bara vill sova. Så han går ut gör de han ska och sen somnar han igen och vaknar till liv vid 12 tiden igen. Men en dag som idag då Busan är här så är de bus i ca en halv timme när hon kommer och sen kommer de och kryper upp hos mig och vill mysa<3
Jag sitter nu här i soffan med kaffet i ena handen och mobilen i den andra och funderar på vad jag ska göra idag. Igår som jag skrev blev de inte mycket gjort pga huvudvärken igår men idag mår jag bra så då måste något göras. Ska ut med hundarna i detta fina vinter väder men det är fler timmar än så på denna dag. Förslag?
Men jag måste göra allt sakta idag så jag inte blir liggandes igen. Det ska städas lite i alla fall har man djur så får dammsugaren ett helt nytt aktivare liv ;)
Nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe och kolla på vakna med the voice som äntligen börjat igen. Ha en bra dag och ta de lugnt på vägarna!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback